.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج اولیه تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شهرستان آمل مشخص شد
فرماندار شهرستان آمل گفت: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان آمل ۲۰۶ نفر به عنوان نامزد شورای اسلامی در ۶ منطقه شهری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۷ نفر صلاحیت‌شان محرز و ۷۵ نفر رد صلاحیت شدند.
نتایج اولیه تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شهرستان آمل مشخص شد

به گزارش شمال نیوز، علیرضا شریعت فرماندار ویژه شهرستان آمل  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این شهرستان ۲۰۶ نفر به عنوان نامزد شورای اسلامی در ۶ منطقه شهری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۷ نفر صلاحیت‌شان محرز و ۷۵ نفر رد صلاحیت شدند و در این میان ۱۴ نفر نیز پس از ثبت‌نام انصراف دادند.

وی با بیان اینکه شهر آمل با تعداد ۱۲۶ نفر داوطلب، بیشترین آمار ثبت‌نام شده را در بین سایر مناطق این شهرستان را دارد، گفت: از بین نامزدهای شورای اسلامی شهر آمل ۱۰ داوطلب از ادامه مسیر انصراف دادند و ۷۴ نفر صلاحیت‌شان تایید و ۴۲ نفر نیز رد صلاحیت شدند.

فرماندار ویژه آمل از وضعیت داوطلبان شورای اسلامی در سایر مناطق این شهرستان خبر داد و افزود: در شهرستان آمل پنج شهر دیگر نیز داریم که وضعیت داوطلبان شورای این مناطق به ترتیب در شهر گزنک با ۱۱ داوطلب ۶ نفر تایید صلاحیت شده و در شهر رینه نیز با ۱۱ نفر ثبت‌نام ۶ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: در شهر بابکان نیز با ۲۶ نامزد ۱۴ نفر تایید صلاحیت شده و شهر دابودشت با ۱۷ نامزد ۶ نفر تایید صلاحیت شدند، همچنین شهر امام‌زاده عبدالله نیز با ۱۵ نامزد شورای اسلامی ۱۱ نفر تایید صلاحیت شدند.

شریعت درباره نحوه تایید و یا رد صلاحیت‌ها خاطر بیان کرد: برای بررسی صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهرستان آمل، پس از دریافت استعلام از سوی مراجع چهارگانه معرفی شده مطابق قانون انتخابات و با تعامل کامل هیأت اجرایی و هیأت نظارت همه جوانب قانون در نظر گرفته شده و هیچ‌گونه سلیقه شخصی و گرایش خاصی در تصمیم‌گیری‌ها دخیل نبوده است.

وی به آمار کل نامزدهای شورای شهر و روستای این شهرستان اشاره کرد و گفت: در مجموع ٢ هزار و ۴۰ نفر برای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستای این شهرستان داوطلب نامزدی شدند که از این تعداد ۱۴۱ نفر زن و ۱۸۹۴ نفر نیز مرد بودند.

شریعت بر برگزاری اتخاباتی سالم و بی‌طرف تاکید و اظهار کرد: همانند دوره‌های پیشین تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که انتخاباتی سالم و قانونمند داشته باشیم و همچنین مسؤولان و کارکنان دولتی در مقام و منصب خود حق هیچ‌گونه استفاده تبلیغاتی برای نامزدها را ندارند و موظف هستند که در این زمینه امانت‌دار خوبی باشند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در پایان با بیان اینکه هدف وزارت کشور و نظارت همه این است که شاهد انتخاباتی پرشور باشیم ،گفت: آنچه که نظام و کشور را تضمین خواهد کرد و ضامن اجرای این فعالیت‌ها خواهد بود حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم و اعتماد  همراهی و همدلی بین مردم هست که با مشارکت بالای مردم عزیزمان شاهد یک انتخاباتی خوب باشیم.

لازم به ذکر است ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان‌دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.